Gul2183 Merhaba 31+0 da ikizlerime dogum yaptım 13 gündür küvozdeler bir tanesinin karnı şişmiş beslenmeyi durdurmuşlar sadece serumla besliyorlar doktorlar nek şüphesi var dediler sanırım bagırsak delinmesi enfeksiyonu gibi birşey antibiyotiğe cevap vermezse ameliyat olunuyormuş çok korkutorum birşey olacak diye başına böyle birşey gelmiş olan arkadaslar neler yaşadılar paylaşırlar mı ?
Minnakhamis Gul2183 merhaba benim ikizlerimden birindede var merak ettim sizdeki son durum ne postu baya önce açmışsınız ama