Kızlar 32+3 gebeyim bir haftadır ansızın giren karın ağrısı var tüm karnıma yayılıyor bebek toplanıyor uzanınca yarım saate geçiyor
Beş gün önce aynı böyle olunca acile gittim nst açıklık baktılar sıkıntı çıkmadı dün de aynı ağrı girdi keskin bir şekilde az önce tekrar ağrı girdi böyle olan var mı bu yalancı sancılar mı ve böyle mi gidecek doğuma kadar hala da ağrıyor bele vuruyor