cinderella canım valla üç gündür bel ağrısı ve kasık ağrısını söylediğin gibi aynı düzeyde çekiyorum bu gün 39.haftam oldu demin randevum vardı gece olan sancılarımdan sonra kesin yatışımı falan verir dedim ilk defa çatı muayenesi oldum nts ye girdim ne açılma çıktı nede ntsde sancı 41.haftayı rahat görürsün dedi doktorum resmen hayal kırıklığı yaşadım şu nts de sancım çıkıyor ama hissetmiyorum diyen arkadaşlara hayran kaldım resmen 😣