Kızlar 4.sezaryanımı olacağım.şu an 7 haftalık hamileyim.yaşadığım yerde üniversite ya da araştırma hastanesi yok.4.sezaryan için böyle hastanelere gitmem daha iyi olurmuş.yaşadığım şehre 4 saat uzaktaki araştırma hastanesinde doğum yapacağım.hastanede 1-2 gün kaldıktan sonra evime döneceğim.2 günlük ameliyatlı halimle 4 saat yolda dönüş yapabilir miyim?dikişlerde açılma okur mu sizce?böyle bir durum yaşayan var mı