senaozkaymak Mrb bayanlar ☺️ Uzun süredir aklımda yazmak ama anca fırsat bulabildim.. 38+2 de gece 11 buçukta suyum ve nişanım birlikte ve çok yoğun bir şekilde geldi. Hemen hastaneye gittik açıklığıma bakıldı 1 cm bile yoktu. Başından beri sezaryen düşünüyodum kendimde o cesareti bulamadığımdan.. Yinede sabaha kadar beklemek istedim sancım artar da dayanırsam bir ihtimal normal doğum yaparım diye. Sürekli suyum geldiği için serumlarla sabah 8 e kadar bekledim ama ne şiddetli sancım oldu ne de suni sancı cesaretim geldi 😄 Sonuç olarak doktorum nasıl istersen dedi ve epidural doğumla sezaryen oldum. Doğuma eşimle birlikte girdim ve kesinlikle tavsiye ediyorum bu anı birlikte yaşamanızı ❤️ Paşamızı sağ salim kucağımıza aldık çok şükür 👪 3 saat sonra gazım çıktı ve ayaklandım. Sonra ne hastanede ne de evde yattım ağrımda olmadı gayet rahattım. Olur da sezaryen olmak zorunda kalırsanız korkmayın sadece kendinizi rahat bırakın yeter 💪🏻 Rabbim hepinize sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin, Doğum yapanlara da sağlıkla kolaylıkla büyütmeyi 😌