mervekarlidag Merhaba kızlar 29+6 da doğum yaptım öncesinde de 17 gün hastane de müşada de kaldım çalışan anneydim haliyle 32 haftayı göremediğimden doğum iznimi alamadım bu durumda ne yapılıyor bilen varmı
asliu_ mervekarlidag dogumun erken gerçekleşmesi sebebiyle dogum oncesi analik izninin kullanilamayan bölümü de dogum sonrasi analik iznine ilave ediliyor diye biliyorum yönetmelik böyle
ipekelvanalparslan Konu hakkında bilgim yok ama hayırlı uğurlu olsun Rabbim uzun ömürler versin minige 💖 Bebeğiniz nasıl iyidir inşallah sağlıkla kalın
mervekarlidag ipekelvanalparslan çok teşekkür ederim bebeğimizin solunum sıkıntısı vardı erken olduğu için inşallah sağ sağlim çıkartırız 💓
mommyandbabyy Doğum erken gerçekleşirse doğum öncesi kullanacağın izin sonraya eklenir. 8 öncesi 8 sonrası 16hafta iznin var. Sonrasında 6 ay ücretsiz izin de kullanabilirsin. Toplam 10 ay bebeğinle rahat rahat ilgilenebilirsin 🥰
mommyandbabyy mervekarlidag 17 gün raporlu isen doğum öncesinde sgk dan iş göremezlik ödeneği alırsın canım , ilk 2 gün için verilmez 15 günlük paranı alırsın
mervekarlidag mommyandbabyy canım demek istediğim şu 8 8 onaltı haftalık rapor parasını alabiliyor muyum 32 dolmadığı için rapor alamadım henüz raporu alınca ücreti de yatar mı