Deree ilk öğrendiğimden beri hep aynı korku var. Belirtim azalsa, bulantım bitse, gün içinde biraz enerjik hissetsem bile hep acaba kalbi mi durdu, bir şey mi oldu diye içim içimi yerdi, hala da yiyor. Ama bir yandan da böyle korka korka 16+5 olduk diyorum. Zaman geçiyor ve bebeklerimiz güçlü, güzel bir şekilde büyüyorlar içimizde 🌸 korkmayın diyemem ben hala korkuyorum ama zaman gerçekten çok çabuk geçiyor ve bir bakmışsınız ki hareketlerini hissettiğiniz zamanlara ulaşmışsınız, ulaşmışız. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌸