Melegimveben Kızlar öncelikle şöyle bi soru işareti var kafamda? Benim oğlum oldum olası 2 hafta geriden geliyor gelişim geriliği yok geç döllenme olmuş neyse sat’a göre 40. haftadayım ama bebeğin gelişimine göre 38. haftadayım 41. haftada bebek doğmazsa kakasını yutuyor ve zehirlenme ihtimali var biliyorsunuz şimdi aklıma takılan ben çocuğun gelişimine göre 41. haftayı beklesem bi sorun olur mu yarın sabah kontrolüm var doktora sorcam zaten ama içim içimi yiyor bir sorun olur mu diye
Kenanizm18 Melegimveben gelişime degil de son adet tarihine göre bakıyorlar. Banada ilk gittigimde gec döllenme dediler suan 3 hafta önde gözüküyor. Bu durumu bende anlamış degilim 🤷🏻♀️
Bahar54 Melegimveben benimde gec dollenme ve 2 hafta gerilik var ama dogumu sat a gore hesapliyor doktorlar.
Kenanizm18 Melegimveben bilmiyorum canım genelde okudugumda öyle cıkıyor hep tabi en iyi doktorumuz bilir
Melegimveben Bahar54 çok sevindim o zaman artık doğum vaktimiz gelmiş peki doğumu nasıl kolaylaştırabilirim yani başlatabilirim ben normal istiyorum
1anne Bahar54 Nasıl yani doğumu son adete göremi hesaplamak gerekir. ultrasyonda çıkana göre diye saniyodum benimde arada 3 hafta var 😊