Mervestark Merhabalar, 2 gündür çok sıkıntılı stresli zamanlar yaşıyorum, tüm gün ağladığım oldu, bugün belimde bi ağrı var adet sancısı gibi çok korkuyorum, stresime bağlı mı yaşandı acaba bunlar hiç yaşadınız mı ?
Kbrkrt Mervestark bende aynı şeyi yaşadım 20. Haftamda doktora gittim 2 tane serum taktılar bide fitil attılar makattan , doktor strese bağlı içsel bir durum yaşıyorsun, sen annesin sakin olacaksın şuan bebek sağlıklı bişey yok ama olmayacağı anlamına gelmez dinlen ve bebeğini düşün dedi kızdı.. ama elimde olan bişey değildi gerçekten elimde olmadan ağlayıp üzülüyordum çok zor günler geçirdim. Yine de dinlenip parol iç istersen geçmezse gidersin
Ormanmeyveli Kbrkrt Doktor direkt stresten oldugunu mu söyledi yoksa siz mi stresli zamanlar gecirdiginizi söylediniz
Mervestark Kbrkrt çok geçmiş olsun umarım o raddeye gelmem, ama elimde değil üzüntüden midem bile bulanıyor