betulpolat canım aynı durum brnde oldu geç hamile kaldım 9 aylık evliyim hiç korunmadım ve 6+5 de gittim yine kalp atışı duyulmadı rahmim ters olduğu için, 8. Haftada net duyarız demişti doktor. 8. Haftamı bekliyorum bence sende biraz bekle. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🌺😊