Bsrkcbs07 Ayaklarımı yuksek tutmaya calısıyorum cok oturmuyorum. Ayakta durmamaya dıkkat edıyorum bıde cok tuz yemıyorum. Ahım şahım bir şişme olmadı bende parmaklarım hafıf şişmiş oda rahatsız etmiyor beni i, benımde yarın kontrolum var doguma alırlar dıye de korkuyorum gece cok agrı cektım