yaseminyaldiz Kızlar parlatıcı kullanmama rağmen şu su lekelerinden ve matlıktan kurtulamadım finish alayım diyorum almadan size sormak istedim iyi mi su lekelerini falan geçirir mi?
aylinpalaa yaseminyaldiz ben finish kullanıyorum çok memnunum makinem arçelik bulaşık tableti olarakta fairy kullanıyorum daha hiç kireç, buğulanma sorunu yaşamadım
Elfs yaseminyaldiz ben Rossman ın kendi markasını kullanıyorum tuz ve parlatıcı ikisini de hem uygun hem de bir sıkıntı yaşamadım. Bulaşık deterjanı da finish quantum kullanıyordum hiç memnun değildim şimdi fairy platinium kullanıyorum çok memnunum.
Smyye1B yaseminyaldiz Bende finsh kullanıyorum çok memnunum makinem arçelik tablet olarakta pril kullanıyorum Bi dönem Bim’in parlatıcısını kullandım oda iyiydi matlık yada çizilme yapmadı. Bu arada tuz kullanmıyorum.
N_3637 yaseminyaldiz bardaklara ayrı bir parlaklık veriyor ben memnunum nerde indirimde yakalasam stok yapıyorum 😅
semolise Düşünmeden al derim pasparlak yapıyo bardakları bu zamana kadar su lekesi olduğunu da görmedim
aslihaninannesi Geçirir annemin bulaşıkları da öyle oluyodu ona aldım ilk kullanımda o matlık gitti su izi yapmadı
Nur22Elif 3ü bir arada tablet kullanıyorsanız onda parlatıcı olduğu için fazla geliyor olabilir. Kullanmamayı deneyin.