Seda0662 bebeğim daha çok yeni böyle karmaşık duygularında cok normal yani sakın üzme kendını ben 16 haftama kadar kendımı hamıle değil hasta gibi görüyordum ölüm gibi birşey fln dediğim günler oluyor oturup aglıyordum eşimi dostumu annemi bile görmek istemiyor kımseyle konusmuyordum bulantı kusma agrı sancı korku tıksınme açlık ne varsa yaşadım ama gerçekten takvimdede 16+0 gördüm ya söylediğim herşey o gün içerisinde üstümden resmen su gibi aktı geçti daha dün eşime neler yaşadık be fln dedım konustuk aramızda suan 21 iz ve bu günler hiç bitmesin diyorum gerçekten bak sakın üzülmeeee