Kub246 Uyuyanguzel benim de bel ağrılarım çok erken başlamıştı sizin gibi. Doktorum 20. Haftamda magnezyum başlattı. O kadar rahatlattı ki beni anlatamam. Hala bel ağrılarım oluyor elbette tamamen geçmedi ama enazından büyük ölçüde ağrılarımı azalttı. Şu an 30. Haftadayım 😊
xyilmaz Gecmis olsun, olmaz mi tabiki bel agrisi hemen hemen herkeste oluyor. Gercekten cok agrili oluyor. Ben havlu utuleyip bel bosluguma koyuyorum. Sicak bana iyi geliyor.