Gulistan1705 Merhaba arkadaşlarım ben 35 haftalik ikiz hamileyim doğum um çok yakın manisada grand medikal yada 8 eylul hastanesinde doğum yapan var mı yeni zamanlarda ameliyat hane ekibi nasıl eskiden kötüydü
Gulistan1705 pediatrihemsiresi çok teşekkür ederim dr um omer dündar ondan yana korkum yok ama grandin ekibi nasıl diye korktum bi yakinim yeni dogum yaptı da iyi davranmamislar
Dyg_srcn @“Gulistan1705”#p21972055merhaba nerde yaptınız acaba doğumu bende hastane arayisindayim da tabi hala uygulamayı kullaniyosunuzdur inşallah🙈