ikizannesi34 :) 35+5 haftada doğdular, küveze girmediler çok şükür. 2395 ve 2440 kg idiler. Emme kısmı da zor olmadı diyebilirim, ilk başta hemşireleri bıktırmış olsam da, bebekler emerken zorlanmadı, benim acemiliğim beni zorladı :) Sezeryana gelince, benim için başlama aşaması zordu. Anestezi ile mide bulantısı, göz kararması, kusma isteği falan yaşadım. Bebeklerin çıkma aşaması çok hızlı ve kolaydı. Sonrasındaki zorluk ise ilk yürüme anı idi, hep derlerdi ama yaşamak başka bişi o ilk yürümenin acısını. 3 güne dikiş acım bitti. Ama hamilelik boyu hiç ödem yaşamayan ben, ameliyattan 3 gün sonra bi anda bacaklarımda ve özellikler ayak bileklerimde ödem ile şişme yaşadım. O hala geçmedi ama azaldı. Böyle.. başka sorun varsa sorabilirsin.