Elifcim 38+4 üm. Enseme ağrı giriyor arada migren gibi tek taraflı ama saatlerce kalmıyor geçiyor sonra tekrar giriyor değişik bir ağrı tansiyonlarım normal çıkıyor bazende bulantı oluyor acaba doğum belirtisi olabilir mi 🤔🤔
Mehtapca06 Elifcim yani ilk defa boyle bir dogum belirtisi duyuyorum desem yeridir bence degil artik son haftanın verdigi ağırlıktır muhtemelen 🌺