ElifBzkrt Merhaba kızlar bugün bebeğimizin beşiğini, arabasını, pusetini aldık sizce erken mi davrandım her gün zam geliyor alıyım dedim eşimde erken mi aldık acaba dedi sizce?
La_le ElifBzkrt iyi yapmışsın canım bundan geçen ay beşik sordum 1800 TL idi geçen gittik aldık aynı beşik 2500 olmuş mecbur aldık
mirage333 ElifBzkrt bende o haftalarda aldım. 26+4 üz ve eksigi yok diyebilirim. Çunkü herseye hergün zam geliyor bir an önce almak gerek.
yagmurrrra ElifBzkrt valla bende herşeyini almaya başladım herşeye hergün zam geliyor uyguna indirimde şeyler gördükçe alıyorum son aylarımda toplu para verip alamam yavaş yavaş almak iyi oluyor bende 15+4
Dryglgl Ben 12.haftamda aldım şuan 34.haftayım iyi ki erken almışım hatta 2 hafta önce anne bebek çantamızı aldık indirimle 220ye şuan 380 olmuş bence indirim bulunca imkan varsa alınması rahat oluyor uzun vadede
ElifBzkrt Dryglgl sizde erken almışsınız bizim cinsiyetimizde belli değil henüz kız içinde erkek içinde uygun olanlarını aldım hastane çantasına kadar aldım bende bugün😊 rabbim sağ salim kullanmayı nasip etsin inşallah🌸
ElifBzkrt La_le her gün zam geliyor gerçekten baktık uygun alalım dedik inşallah herşey yolunda gider de sağ salim kullanırız🙂
ElifBzkrt yagmurrrra güle güle kullanın🌸 cinsiyeti belli olsun da elbise de almaya başlarım inşallah🙂
Demirssmomm ElifBzkrt Bizde 17.haftada falan almıştık. Araba falan hemen olan şeylerde mesela biz beşik yerine bebek odası siparişi verdik çok geç geldi.. erkenden başlamakta fayda var bence
Habus ElifBzkrt 11. Haftamda aldım beşiği ve bebek arabasını. Ben aldıktan 1 ay sonra aldığım beşiğin fiyatı 200 TL arttı. Şu an 16+5 iz daha da artar o fiyat iyi ki almışız diyoruz 🤷🏻♀️
Habus ElifBzkrt kız ama alırken belli değildi gri yıldızlı uyku seti aldım o yüzden ben 😂 aldıktan 4 gün sonra 11+5 de belli oldu cinsiyeti sonra da değişmedi 🥰