Neslialya ben keşke bekleseydim kese gözükmedi Adana’da gittim evime geldim eşime doktor ayarladım bida gidelim dedim sağolsun götürdü bu seferde kalp atışı duyulmadı 😅 Acele ettim ama insan dokuz doğuruyor herşey tam yolunda olmayınca bekle derim yinede sen bilirsin