Fatmaba park beşik aldım canım ben 5 yaşına kadar kullanım sonrasında oyun parkı haline geliyor çok rahat, kullanışlı ve hafif. Prego marka aldım.
Aynı şekilde bebek arabasını da prego marka aldım, puseti de var ve puseti araba koltuğu olarak da kullanılıyor kullanımı çok çok rahat ana kucağı almadım