busekoraltan Arkadaşlar 36+6 yız bugün. Yanı 36 hafta bitti 37 bitmesine 1 gün kaldı mı oluyor. Yoksa 35 bitti 36 yı bitiyoruz mu oluyor 🤷🏻♀️
Eslemim34 busekoraltan 36+6 yani yarın tam 37 haftalık oluyor diye biliyorum ben🤷♀️ Kendimkini de zor hesaplıyorum😬 31+1 benim de kaç aylık oluyor onu bile tam anlamadım 😂
Cananyildiz busekoraltan 37 bitiyor canım. Çünkü öğrendiğimizde 4 haftalık oluyor mesela ama 4 hafta bitmis oluyor onun üstüne sayıyoruz öğrendikten sonra saymaya başlamıyoruz
esratmbs busekoraltan 37 yi bitiriceksin yarin canim yani tam 37 hafta gecmis olucak bebeginle 37+1 de ise 38 in ilk gunu olucak
ipekveatlas ben kurcalamıyorum o kadar yoksa işin içinden çıkılmıuo😂 36 doldu 37. haftana giriyosun benim bildiğim