Hazal1301 Kızlar şuan 34+3 teyim normalde devlet hastanesine gidiyorum ama sadece doğumumu sezeryanla özelde yapmayı düşünüyorum.Sezeryan tarihleri hangi aralıkta veriliyor ve kaç haftalıkken sezeryan olunuyor
EssoSavve Hazal1301 gitmeden önce bi iki muayene ol bence yoksa bazı özeller onlara muayene olmadığın için doğum ücretini külfetli çıkarıyorlar bende hastanemi değiştirmek istedim vaz geçtim😏
Hazal1301 EssoSavve Aaa öyle mi o zaman öyle yapayım benim de biraz zorunludan kaynaklı olacak maalesef iki gün önce yüz felçi geçirdim normla doğum daha kötüler öi diye sezeryan düşünüyorum
EssoSavve Hazal1301 ama madem öyle devletin doktoru hala normal mi diyor 🙄 çok geçmiş olsun canım iyi misin ya
Hazal1301 EssoSavve yani zaten zorlu bir süreçten bu çok ayrı bir psikolojiye itiyor beni iki gündür bir kabusta gibiyim ama bebeğim iyi olsun inşallah bu günlerde geçecek
EssoSavve Hazal1301 sen bi git devlete anlat durumu belki ora da sezeryan yapar ama durumun da varsa hiç gitme direk özele git
Hazal1301 EssoSavve durumum pek elverişli degil ama mecbur kalırsam da riske atamam bir şansımı deneyeyim devlet kabul etmezse özel araştıracağım istanbuldayım
EssoSavve Hazal1301 öyle yap canım bende ilk kontrolümde doğuma 3500 dediler şimdi 5000 diyorlar tamam durumumuz kötü değil ama vermekte içime sinmiyor bu zamana kadar hep özelde kontrol oldum korkuyorum devletten de bakalım doğumum nasıl olacak 😓
EssoSavve Hazal1301 aminn canım inşallah Allah razı olsun rabbim hepimize kolayını sağlıklı olanını nasip etsin 🤲🏻♥️