Gorkeminannesi QacayliEsmer önceden yapılacak bisey yok siz emzirdikce süt kanalları açılır ve süt gelmeye başlar benim ilk gün azıcıktı ikinci gün sütten üstüm ıslandı sütüm yok gelmiyo diye düşünmeyin emzirmeye devam edin