Kızlar karnımda başlayıp bacak ve kollarıma yayılan kırmızı aşırı kaşıntılı küçük kabarcıklara daha fazla dayanamayıp acile gittim doktor kan ve idrar aldı testlerim temiz çıktı doktor ürtiker dedi ilaç verdi ama ilaçsız atlatabilir miyim? Bunu yaşayanlar var mı nasıl atlattınız yada atlatabildiniz mi?