Adaryona 14 haftalık gebeyim karnımda adet sancısı var kaç gündür ve rahmimde batma gibi bi his var normal mi bu ?
Elibo Adaryona bende 10. 3 m bughnde bende aynı durum sanki adet olucakmısım gibi halsiz ağrılıryım ama normal denıyor.
Nisa1710 Adaryona akıntın kırmızı mı ? Yani benimde akıntı (beyaz) çok oluyordu ve hala da devam ediyor dediğiniz haftalarda regl sancısı gibi gece felan aniden giriyordu ama sknradan geçiyor sanırım rahim büyüdüğü için
Nisa1710 Adaryona aklınızda soru işareti olacağına doktora gidebilirsiniz ve ya arayın ama dediğim gibi aynı durumlardan geçtim bende
Nisa1710 Adaryona evet evet kasıklarımda oluyordu özellikle vajinamdan bir tık yukarıda bazende hatta siz gibi korkuyordum sürekli birilerine soruyordum. Bebeğide sağ tarafta aşağıda hissediyordum hep
Adaryona Nisa1710 evet ama ben en son eşimle çok hararetli tartıştım sonradan başladı :( yemek falan giyemedim ilaçlarımı içemedim sinirden