Sevgili anneler şuan 27. Haftayı dolduruyoruz fakat bebeğimin hareketleri eskiye nazaran yavaşladı gibi, daha güçlü fakat az hareketleri var. 20. Haftalarım başında okşamama bile tepki veriyordu fıkır fıkırdı. Yeri daraldığı için yavaşlamıştır diyorum ama bu durum son aylarda normal mi acaba? Ben daha çok hareket eder diye düşünmüştüm