uraz_ve_annesi- Enfeksiyon varken cinsel ilişkiye giriyor musunuz benim gebeliğim in başından beri var enfeksiyon 24 haftalık oldum hala geçmiyor riskim falan olmadı çok şükür ama dün aklıma takıldı ilişkiye girince bi sıkıntı olur mu acaba
Oguzhanberraselina uraz_ve_annesi- bi sıkıntı olmadı bende ama doktorum girme gecene kadar demisti tetikliyebiliyormus.Benimde küçüklükten beri enfeksiyonu m vardi evde doğal dut kürü yapip içtim ve şuan enfeksiyonum yok 2 aydir çok rahatim
Ozlem1492 uraz_ve_annesi- canım bende öyle bir hata yaptım enfeksiyon varken eşimle korumasız ilişkiye girdim ve sonrasında eşimde enfeksiyon çıktı şimdi ikimiz de ilaç kullanıyoruz tabi ikimizde bilmiyorduk enfeksiyon olduğunu 32 haftamda öğrendim şimdi 35 oldum ama hala devam ediyor enfeksiyon
btlbsr uraz_ve_annesi- enfeksiyon varken ilişki tavsiye edilmiyor. Eşinizede bulaşabilir allah korusun. Fitil ilaç filan varsa aksatmadan kullanın suyuda bol içmeye özen gösterin. Şükür benim geçti inşallah bi daha da olmaz. Allah şifa versin.
uraz_ve_annesi- Oguzhanberraselina ben doktoruma sordum dur kürünü tavsiye etmiyorum dedi yapmadım o yüzden ya siz nasıl yaptınız kürü ilişkiden sonra akıntım da çok çok arttı sanki hepsi aktı çıktı gibi hissettim acaba iyi mi oldu diye de düşündüm
Oguzhanberraselina uraz_ve_annesi- benim doktorum kürü tavsiye etti doğal oldugu icin.Dut kurusu aldım aktardan yarim kilo 18 gün boyunca hergün sabah akşam ac karinla içtim 1 su bardağını cezveye koyuyorsun 4 yemek kaşığı dut kurusu ilave edip 7-8 dakika kaynatip suyunu iciyorsun.Vücudumdan söküp atti cok şükür çok ağrılarım oluyordu o kadar doktora gittim ilac kullandim fayda etmedi.Tavsiye ederim çok şükür hiç bi sorun olmadi
kubumom Korumalı ilişki de bir şey olmuyor diye biliyorum? Yani prezervatif kullanılsa yine de enfeksiyon artıyor mu? Bende de var ama korunuyoruz 32.haftadayım bende
uraz_ve_annesi- kubumom bizde korunarak oldu işte bende onu merak ediyorum yarın doktoruma da soracağım
uraz_ve_annesi- btlbsr yapmadığım hiçbir şey kalmadı temizliği e aşırı dikkat ediyorum 2 hafta rahatım sonra tekrar başa dönüyor antibiyotik tedavisi bile gördüm
Denizovski uraz_ve_annesi- Doktorunuza sorun mutlaka ama benim doktorum kesinlikle izin vermiyor. Eşinize de geçerse onun da tedavi olması gerekecek
Beyza11122 İdrar yolu enfeksiyonu var ken mi ilişki yasak bende çok az var demişti doktor 3 gün felan kullandim antibiyotik dün girdik iliskiye ama geçip geçmediğini bilmiyorum eşime ne gibi enfeksiyon bulasabilir
uraz_ve_annesi- Oguzhanberraselina doktorum da her şeyin kararında olması gerekiyor normal olarak ye ama kaynamaya falan girme dedi bilmiyorum çok fazla da faydasını gören var yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım
uraz_ve_annesi- Oguzhanberraselina doktorum da her şeyin kararında olması gerekiyor normal olarak ye ama kaynamaya falan girme dedi bilmiyorum çok fazla da faydasını gören var yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım
Ball1903 1 bardağa 4 yemek kaşığı biraz fazla ama 1 bardağa 1 kasik şeklinde olması gerekiyor ilk kez 4 kaşık duydum 4 kaşık 1 litre su kullanınca oluyor.Kesinlikle yapılması gereken bir kur bir haftada temizliyor enfeksiyonu
Birminikcivciv uraz_ve_annesi- Benimde öyle ama benim genç kızlığımdan beri var artık resmen kronikleşti ama ben hiç bişey yapmıyorum. Ama riskli. Benimde yeşil sarı doktor alttan bakalım dedi ben kabul etmedim öyle kaldı. Bi fitil verdi ama ben hamilelikte cesaret edemedim myle kaldı. Allah şifa versin geçsin zararsız olsun inşallah geçmişler olsun🌹
btlbsr uraz_ve_annesi- benimde öyleydi. Antibiyotik fitil hepsini kullandım. Tekrarlıyordu hep. Sanırım birazda metabolizmayla alakalı ayaklarınızı filan üşütmeyin. Beslenmenize dikkat edin. Havalar ısınınca mı neden bilmiyorum şimdilik iyiyim ben şükür. İnşallah sizde tez vakitte atlatırsınız ve tekrarlamaz.