Nisa1710 Kızlaar alan veya almayı düşünen var mı dün geceden beri kafama taktım baya çok hoşuma gitti 😂
Deryy Nisa1710 böyle pahalı şeylerde insan tereddüt edior çünkü Bebek sevebilir sevmeyebilir sonçta kullanılacak zamanda az doğmadan almayın en azından bi iade süreniz olsn bnce deneyebilin bebeğinizle beraber
benito Nisa1710 arkadaşım bebeğine aldı, çocuk aksi gibi hiç durmadı onda. Her bebek sevmeyebiliyor, bi de uzun süre kullanılacak bi şey de değil. Gereksiz de pahalı bana göre. Sırf bu ara popüler diye insanlar yöneliyor gibi geliyor ☺
Mavi26 Ben de almayı düşünüyorum ama ne özelliği var hiç bilmiyorum. Neden bu kadar pahalı? Farkı nedir diğer ana kucaklarından? Sizin bilginiz var mı? Ben sırf görselini beğendim ilk etapta 😂
Nisa1710 Mavi26 valla araştırmalarıma göre bebeğin duruşunu destekliyormuş kendi hareket ettikçe sallandığı için motor gelişimine katkı sağlıyormuş bir de kucak isteğini azaltıyormuş hatta bazıları kaka yaparken daha kolay yaptığını yazmış
Soncul Nisa1710 ona o parayı verene kadar bir sürü özelliği olan ana kucakları var https://ty.gl/j540zmh0hw benimki bu ama hediye geldi yoksa ben düz bi ana kucagı alırdım çünkü çok fazla kullanamıcak ki çöp olcak
Ayhkn Ben de bu markayı alacaktım fakat baya araştırdım ve sonuç olarak nuna marka anakucağı aldım. Babybjörnden daha iyi yönleri var 1. Olarak nuna sağa sola salındığı için anne kucagında sallanıyormuş hissi veriyor bebeğe fakat babybjörn aşağı yukarı sallanıyor 🤷🏼♀️ 2. Olarak Nuna 6 yaşa kadar kullanım imkanı sağlıyor yani sallama veya oyalanma yaşı geçince koltuk olarak kullanabiliyor çocuk. O yüzden ben nuna tercih ettim iyi ki öyle yapmışım babybjörnden daha ucuz ve kalitesine hayran kaldım. Anakucağı düşünüyorsan önerimdir canım
Elfs berilzumrut511 memnun musunuz bebeğiniz seviyor mu tercih etme nedeniniz neydi muadili olarak hangisini aldınız? Bir de kaç kg kaç aya kadar taşıyor?
berilzumrut511 Elfs daha bebeğim doğmadı ☺️ Mamma marka aldım özelliklerine trendyoldan bakabilirsiniz
Kaya13 Nisa1710 ben hepsiburadadan muadilini aldım ikizlere hamileyim herkes çok işe yaradığını yazmış inşallah bizimde işimizi kolaylaştırır ama babyjörne o kadar para verilmeye değer mi bilemiyorum 🤷🏼♀️