Elis_Elya26 kaç haftalıksın canım bende de oldu bi doktor enfeksiyon mantardan kaynaklı olur dedi. Diğeri biraz rahim ağzı kısalığım ve kasılmalarım var bebek baskı yapıyor rahime o yüzden ödem oluyor dedi vagi-flora verdi 10 gün falan kullandım şişlik gitti ama ara ara yine olacaktır illa ki