EssoSavve Merve2359 ilkimde avent kullandım kızıma da avent aldım. Chicco biberon da aldım gerçi şu baş kısmı eğimli olanlardan bakalım hangisini severse ikisini de deniycem
byzza16 Merve2359 ilk kizimda avent aldım biberon ve emzik hala aynı markayı kullanıyorum ikinci kızıma da avent aldım ben çok memnunum
papatyasever34 Merve2359 lansinoh kullanıyoruz memede zorlanıyoruz tam olarak redde etmiyo belki bebekten bebeğe degisiyodur
M_kemal Merve2359 emzik olarak avent air 0-6 ay aldım gayet severek alıyor bebeğim. Ama aventin biberonunu başlarda anne sütüne ek mama vermek durumunda kaldım hemen alışkanlık yaptı 1-2 gün meme reddi yaşadık. Biberonu unutturunca memeye geri döndü neyse ki.
edis22 Merve2359 valla benimki daha dogmadi denemedim ama ben dr browns ve bibs markasini aldim. Insallah kullanisli olur
melikeguneyozalp Avent emzik kullanıyoruz, biberonumuz da avent ama çok şükür hiç biberona ihtiyaç duymadık emziriyorum sadece.😊 Merve2359