Esmakkkk canım hic belirtim yoktu vallahi sadece arada belim agrıyordu p kadar gebeligimi ögrendikten sonra midem falan bulanmaya başladı iştahsızlığim oldu suan 8 haftalık olduk ama hala fazla belirtim yok annem takılır sürekli bana daha 20 yasına yeni girdim genc sin ondan hissetmiyorsun dedi hahahaha