Nisa1710 Sedaaanurrr merhaba benimde 32 de aynı kiloydu ama biraz kilolu dedi doktor size bir şey dedi mi ?
Sedaaanurrr Nisa1710 çokta aşırı değil dedi haftasına göre iyi dedi bazı haftalar çok az aliyo bazı haftalar çok fazla