Merhaba kızlar, bugün itibariyle 36+0 oldum. Progestan başlamıştı doktorum iki hafta önce yalancı sancılarım var diye ağızdan alıyordum geceleri uyumadan önce bir tane. Sancılar kesildi şuan için ama doğum vakti de gelmeye başlıyor yavaştan doktora çatı muayenesine gidicem haftaya çünkü doğal yani normal doğum olsun istiyorum, pelvik uzuluğum normaldi en son. İlacı acaba bıraksam mı diyorum sizde nasıl gelişti durumlar fikir verecek olan var mı?