Merhaba kızlar aklıma takılan birkaç şeyi tecrübeli annelerimize sormak istiyorum.
Öncelikle sezeryan ile doğum yapalı 6 gün oldu. Hem epidural hem de spinal anestezi uygulandı.
Gün içinde hijyen açısından birkaç kez ped değiştiriyorum ancak hiç ped değiştirmediğimi varsayarsak günlük 1 adet normal pedin yarısı kadar miktarda kanamam oluyor. Miktarın bu kadar az olması normal mi?
Diğer sorum ise herkes lohusalıkta depresif olunduğunu söylerdi. Birkaç kez ağladığım oldu ve buna hazırlıklıydım ancak ben gün içinde alakasız şeyleri komik bularak gülüyorum hatta 1 kez de gülmekten altıma kaçırdım. Uyurken çok derin horlayarak uyuyormuşum ama annemin söylediğine göre uykumda da gülme krizine girmişim 😂 Benim gibi gülme krizlerine giren oldu mu normal mi?