Yasmn07 Ben 6.gündeyim idrar testi yaptım hafif silik çıktı iğnenin etkisinden dolayı çok erken ama dayanamadım siz hiç kaset test yaptınız mı acaba
Ebrttrtnm Yasmn07 evet yaptım 5 tane hemde hepside ikinci çizgi silik çıktı şimdide merakımdan hevesimden kan testi verdim bakalım ne çıkacak
Ebrttrtnm Evet yaptım hemde 5 tane 5 dede silik çıktı ikincide merakımdan baktım şimdi kan verd bakalım ya hayırlısı inşallah 🙂
Ebrttrtnm bsnrd evet sizler bir daha kan testi verdiniz mi ? Gebelik olmuştur belki bir baktırın tekrardan bence 🙂
bsnrd Ebrttrtnm ya şöyle kanda iğnenin etkisi de cikablr ya da tutmuştur bebekte olabilir bilemiyorum.doktornza sorn mutlaka değerinizi 🙂🙂hakknzda hayrlisi olsun 🙂
Ebrttrtnm bsnrd inşallah çok teşekkür ederim ben yinede vermiştim kan tahlili.cikinca haber vereceğim sizlere 🙂🙂
bsnrd Yasmn07 malesef olmadı aşılama falanda yaptrmstim tutmadı.ovulasyon testyle gebe kaldm.pko vardı bnde🙂
bsnrd Ebrttrtnm bir buçuk sene önceydi 🙂üç aylk kızım var 🙂ovulasyon testyle gebe kaldm🙂sonucunuzu beklyrm ins hayrlı haberler alırsınız 🤗🤗
Ebrttrtnm Yasmn07 evet 26.nisan oglende Ovitrelle iğne yaptırdım daha bir haftalık dedi ama var dedi 3-4 gün sonra tekrardan kan testi veriniz dedi
Ebrttrtnm bsnrd inşallah canım ama ufak belirtiler vardı anladım biraz da dur bakalım kendimi kandirmayayim dedim inşallah devam eder