Adademr Arkadaşlar ben 9 haftalık hamileym doktora gittiğimde karnımda yağlanma war diye ultrasyonda net gözükmüyo alttan muayene ile bebegm net gözkyo kalp atışıda net alınıyo böyle bişey yaşayan warmı ? Bebeğm karnımda büyüdükçe İlerde sorun olurmu?
BBusraa Adademr valla bana yağlanma vs demiyor da direk alttan muayene tercih ediyor😒 daha iyi görmek içinmiş karından hiç bakmadı. 12.haftaya kadar böyle bakcam dedi🤦♀️
ikizlerimveannesi Adademr doktorum da ilk 8 hafta hep alttan baktı çok küçük oldukları için karından net olmaz dedi sonra büyüyünce zaten karından hemen görünüyorlar hiç endişe etme
Adademr BBusraa 3 aydan sonra düzelecek demk ki . Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
busra6161 Annesi büyüyünce net görücek zaten hep boyle sürmez benim doktorum alttan ultrasonu bende hic kullanmadi bisey olacagindan degil ama daha önce düşük yaptığm icin hirpalamak istemiyorum dedi bnce hirpalancak bi durumda degil ama dktor oyle tercih ediyor bana kucukken su icirip idrar sıkışınca karnımdan bakıyordu doktoruna güven zamanla bebis tosbik gibi gozukucek😚😚
Adademr busra6161 inşallah hayırlısıyla 🤗 içime su serpildi desem yeridir çnkü etrafmda kme sorduysam norml bakıldı dendi korkuydum sorun olur dye