Menekse23 çok sağol amin sen de inşallah sorunsuz atlatırsın . Canım benim ikinci gebeliğimdi. 7 haftada devlete gittim ne kese vardı ne de bebek. Beta HCG 21bin çıktı. Ben de geç döllenme diye bekledim 10 haftada özele gittim doktor boş gebelik dedi ben şok oldum . Ayrıntılı ultrason a girdim ordaki doktorda aynı şeyi söyleyince kürtaj oldum maalesef şu an da 5. Haftadayim çok korkuyorum ya 😐