Haticetopuz 24+4 gunluguz iki üç gündür tansiyonum yüksek başına gelenler varmı bu zamana kadar böyle olduğumu biliyorum tansiyon 13 8 çıkıyor normal mi
Berenibeklerken Haticetopuz benim de geçen hafta 14 8 a çıktı tansiyonum doktorum hemen idrar tahlili istedi. Tanyon ilacına başladım. Tansiyon çok riskli bişey doktoruna söylemediysen hemen söyle. Önlemini alır hemen.
0108Bir_Prens_Annesi @Haticetopuz bende 29 haftalık hamileyim bu zamana kadar bişey yoktu iki haftadır 15 8 ve 14 8 tansiyonum baş ağrım oluyor limon yiyiyorum düşüyor
Haticetopuz Ramazan’dan yeni çıktık yeme içme düzeni oturmadı acaba ondan mı bide temizlik yapmıştım detaylı yoruldum heralde o tetikler mi acaba
Haticetopuz Berenibeklerken yok daha gitmedim doktora ama gidicem inşallah 14 olmadığı için gitmeye gerek yok dedim ama halsizlik oluyo ateş basiyo bide
Haticetopuz Berenibeklerken aynn hep olcuyorum limonlu su sirkeli suyu içiyorum birşey olmaz insallah