@Papatya0707 Ben ilk hamilelik için kontrollerimi orda yaptırmıştım Gülhan vuruşkana çok iyi çok da samimi ama benim tek sıkıntım aradığım da mesaj attığım da ulaşamamak oldu ama bana tavsiye eden kişi de çoktu ve çokta memnunlar heralde Bi bana denk geldi diyorum artık 🤷♀️Yoksa randevu günlerimiz de gayet iyi ne sorsak anlatıp açıklama yapıyordu istersen Bi bak yine ona da.. 😊🙂