27 Haftalık hamileyim hastaydm acile gittim bebeğin kafası aşağı dusms baya aşağıda dedi acilmam var mı ona baktılar az vardı ilaç verip gönderdi ağrıların geçmese haftaya tekrar gel dedi . Çok korkuyorum kötü bsy olur mu bı fikir verin ne yapmam lazım