Desingnercom Merhaba otomatik sallanan ana kucağı mı Yoksa normal ana kucağı mı hangisini öneriyorsunuz hangisi daha kullanışlı
uzaldlal Desingnercom her bebek hoşlanmıyor diyorlar bi kesim aşırı memnun bi kesim hiç memnun değil o yüzden ne yapıcam bilmiyorum bende
benimmdunyamm Desingnercom otomatik bana pahalı geldi uzun süre de binemez diye o kadar para vermek istemedim normal aldım
DurununAnnesi2403 Desingnercom otomatikler biraz tuzlu ben de manuel bakıyordum eşimin ablasında 4baby varmış sakın alma hareketlendikçe kullanamıyorsun bunu veririm sana dedi sağolsun vermeseydi o paraya almazdımmm kesinlikle
Desingnercom uzaldlal evet aynen her bebekte hoşlanmayanda var ama bebek ağlar durmaz anne kucağında ister genelde bende kararsız kaldım ben de bilemedim 🤷♀️
uzaldlal Desingnercom ben alırsam otomatik almayı düşünüyordum ama dediğim gibi alıp hiç kullanmamakta var 😂 O yüzden bilemedim belki doğduktan sonra artık durmazsa en son çözüm olarak deneyebilirim
bebekrehberi Desingnercom paranız varsa otomatik alın. Ama otomatiklerin de bi süresi var. Bebeği saatlerce bırakmıyorsunuz üstünde, sanırım 15-20 dk sonra kapatmak gerekiyordu.
Nskyhn benimmdunyamm aynen ben de arkadaşlarım hep otomatik alma zaten çok kısa süre kullanıyorsun paranı başka bir şey için harca dediler ben de normal manuel aldım. Çünkü çok duyuyorum pahalı şey alıp bebeği binmeyen ya da kullanmayan 😂 asla pahalı bir şey almayacağım Desingnercom
bebekrehberi Desingnercom tabii bebeğin sürekli sallanması iyi değil. Düşünsenize mesela ayakta sallıyorlardı ya önceden saatlerce öyle sallansa salağa döner. Ben de gördüm öyle uzun süre bırakan. Ama hamile olunca denk geldi araştırdım bırakmayın diyorlar.