Gizemeean 26+3 de rahimde şiddetli acı ağrı sanki doğum başlıyor gibi agri hissetmek normal midir yaşayan var mı?
Gizemeean BusraAltin Biraz dinlenip ağır kaldırmayınca hafifledi kontrol gününü bekleyebilirim dedim çok şükür