Aymiraninannesi İlk kızımın adı Sare çisil Allah nasip ederse ikinci kızım yolda biz uysun diye Serra, Sahra düşündük kızımda nerden duyduysa Aymira diye takıldı kaldı başka ismi kabullenmiyo😊
1avuctoprak Aymiraninannesi bende zeynep sare cok istiyordum fakat eşim zeynep ailede var deyince vazgectık
Gozi 1avuctoprak Bende sare koymayı çok istedim ama bir cin kabilesinin adıymış googledr oyle yorumlaf okudum o yuzden vazgectim
[silindi] Ben degisik isim buldumda esim gicik dermisim… O Zeynep istiyor cocuklugundan beri. İkinci adini da ben Livza dedim , bereket bolluk getiren savasan kiz anlami… Esim begenmedi Zeynep Umay olsun diyo ama ben Livzada kararliyim ihihihi…
Yabanmersini24 Ben 8. Ayımdayım kızım olsaydı Leyya İnşirah koyucaktım ama oğlum olucak Mahir Devran koyucaz 💕
Deletedmom52620 İlk kızımın adı Sayra Nas şimdi ki cinsiyet belli değil kız olursa bende ne koyacağım diye düşünüyorum hiç isim düşünemiyorum ilk kızımda 1 hafta isimsiz kaldık 😂😂 kesin bu bebeğimde de böyle olacak
Nil2736 1avuctoprak böğürsu asdacvavahahab😂😂😂😂😂 Bu farklı isim arayışını hiç bi zaman anlamadım anlayamıcam.. Hayır bi de mesela kıza öyle antin kuntin kız ismi koyuyolar kızda kezban tipi oluo asddagagga Bence bazı şeyler normal olmalı..
mhmmddgc 1avuctoprak İlk kızımın adı melinda Ama 2. hala isimsiz😂Melindaya uyumlu isim istiyoruz ve m harfi ile başlıcak bende bulamadım hala