Kızlar 6+2 haftalığız bundan 4 gün önce 3-4 gün süren bı kahverengi akıntım vardı o kesildi sonra dün kırmızı pembe gbi lekelenmem oldu ve dün akşam üzeri ve bu sabah pecetede kırmızı gbi kan pıhtısı geldi 3 kere bı tanesi biraz fazlaydı diğer ikisi tırnak kadar falan sizce normal mi internet den bakınca kimi normal diyor kimi düşük olabilir diyor ne yapmam gerek ve mide bulantım kasık ağrım var çok şiddetli değil adet olur gbi