Adet biteli 10.gündeyim yumurta takibim yapılıyor. Femara kullandım.ilk hangi boyuttaydı hatırlamıyorum da bugunkü bakılan 20milim dedi.sağda bir yumurta dedi. Tam istediğimiz gibi değil dedi sanki.
Cuma tekrar çağırdı. Çatlatma iğnesi yapacak sanırım
Sizin yumurtalarınız büyüklüğü ne boyuttaydı??