Masalinnannesiii Kızlar doğuma 40 gün kaldi tam kırk günü doğurup doğum yapanlar varmi yada daha önce genelde tammı yoksa erkenmi oluyor
Guler123_ Masalinnannesiii hiç belli olmuyor Instagram’da temizlik tüyoları diye hilal aksoyun hesabı var o 26 haftalik hamileydi 2 gün önce doğum yaptı
Guler123_ Masalinnannesiii ona çok üzüldüm çok zor bu süreç onun için inşallah rabbim yardımcısi olsun yani ben çevremden ve buradan öğrendiğim kadarıyla 30 haftadan sonra her an gelebilir diye bekliyorum
Dmrdmr_3834 Masalinnannesiii Valla benim ki 36 haftalıkken aldılar normalde 38 in dolmasını bekleyecektik sezeryan için. Ama bazı sorunlar çıktı almak zorun da kaldılar şu an da kuvezde 🙏
Deren12 Guler123_ banada öyle dediler çantamı neden daha hazırlamamışım diye kızdırlar bayramda hep herkes arabada gezdirrecekmişim hatta heran gelebilir diyorlar
Guler123_ Deren12 geçen ay annemde bana dedi hani çantan nerde niye hazırlamadın dedi şuan 35 haftalığız hâlâ çantam hazır değil Allah’ın izniyle bayramdan sonra hazirlicam
Sarahh Masalinnannesiii doktorlar martın 6, yada 9 a demişti kızım martın 4 doğdu söyledikleri tarihten 2, 5 gün farkla
Pitircikk Edkasit yok sezaryen oldu ama ben kendim istemiştim, tüp bebek olduğu için doktorlar normal tavsiye etmiyordu