Bu konuyla ilgili ben de sürekli araştırdım, konu açtım canım 😅 özellikle 25-26-27-28.haftalarda bebek hareketlerinde azalma diye çok fazla post var. Birçoğumuzun başına gelmiş sanırım. Benim de 27.hafta başlamıştı, hemen doktora gittim, bir şey yok uyuyor 😅 şu an 37.haftadayım. tabii yine takip et 1-2 kere bile hissetsen iyi olur. Tatlı bir şeyler ye, sessiz bir ortamda soluna yat bakalım 🙏🏻