Melekk32 Kızlar doğum yapalı 32 gün oldu ama arada bebeğimi emzirirken olsun bı iş yaparken olsun belime bı ağrı saplanıyor gelip geciyo ama can yakıyo sanki belim kopuyo gibi oluyo yaşayan var mı bu durumu
Birgul Melekk32 benimde sırtıma giriyodu hala da ara ara giriyor ki senin daha yeni normal belden uyuşturma yaptırdıysan.
Sarahh Melekk32 hiç duymadınızmı ertafınızdan herkes spinal olduğunda yan etki olarak bel ağrısı yapıyor diyor yani sırf bu yüzden spinal değil genel olucam
Deletedmom_30 Aysencim alakasi olmadigini kim soyledi☺️ gayette spinalle alakali olabiliyor. Spinal anestezi sonrasi bel ağrısı çok olağan bir durum alakasız degil.
minikkminik Kesin mi bilmiyorum ama spinalle alakalı diyorlar bende 25 gün oldu sanırım benimde ilk günler falan hiç olmadı ama bugünlerde var tam böyle sanki iğne yapılan yerine ağrı giriyor gibi hissediyorum
Manolyaniss Melekk32 belden uyuşma ile olduysan kızım 2 yaşında halen arada bir ağrıyor doktor 1 yıl demişti