Flz-cner98 Kızlar merhaba 🌸 5+2 hamileyim şuan. 10 mayısta randevum var 6+1 olucam o zaman hesaplamaya göre 10 bini gecıyor beta. Bebeği de görebilir miyim sizce kalp atışı duyulur mu Cuma günü beta 630 çıkmıştı ona göre hesapladım
CansuMasal27 Flz-cner98 bende 5 haftalığım 4 haftalıkken beta 150 di tekrar kan vermeye doktor gerek duymadı bende 6 haftalık olduğumda gidecem doktora kese bebek görmek için
Ozgeneco Flz-cner98 aynıyız ne güzel 😍inşallah sağ sağlim de kucağımıza alırız benim betam 5600 olmasına rağmen kese ne normal muayene de nede alttan görünmedi 3 gün sonra tekrar gittim betam 14549 normal ultrasonla yine görünmedi alttan muayene de göründü bebek sağ tarafa yerleşmiş dedi bayram sonu çağırdı ama Bi sıkıntı olmadığı sürece Bn 6 hafta dolunca gideyim diyorum.
Busegungoor Merhaba 🙋🏼♀️ Geçtiğimiz cuma 4+6 da keseyi gördük. Şuan bende 5+2yim. İki hafta sonra gelin hem kalbini hem bebeği görelim hayırlısıyla dedi. Bende 10 mayısta gideceğim bence kesin görür ve duyarsın hatta 🙏🏻
Flz-cner98 Biz keseyi göremedık beta 630du henüz çok küçük dedi inşallah 10 mayısta görür ve duyarız🥰
Flz-cner98 DenizAyy geç döllenme olsa adet gecikmesinden bir gün sonra 630 cıkarmıydı sanki geç döllenme için yüksek bir değer
DenizAyy Flz-cner98 beta kişiden kişiye değiştiği için öyle söyledim bazılarının az bazılarının çok yüksek oluyor aynı dönem olsalar bile 🤷♀️ tabii doktor bilir anca
Busegungoor @DenizAyy normal ultrasonda gözükmeyince alttan kontrol etti o zaman gözüktü. Güzel haberlerini bekliyorum aynı haftadayız sende görürsün inşallah 🙏🏻😍
Busegungoor @uzaydanbirisi en mantıklısını yapıyorsun sürekli gözükecek mi diye düşünmektense garantiye almak daha iyi haftaya beybini görürsün hem 😍