Bence kişiden kişiye değişir
Benim ilk belirtilerimdendi, ilk haftalardan beri göğüslerin ağrır, 16ya girmek üzereyim bir kol çarpsa içim gidiyor 🤣 bu da kişisel gebelik süreçlerinden bence herkeste bir olmayabilir, benim de bulantı kusmam hiç olmadı mesela